Bosch BSGL52221 zwart, beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52221 zwart, beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Haafje 23-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52221 zwart, beige

Prima stofzuiger, een lang snoer is heel fijn, alleen het oprol mechanische is soms lastig. Zuigen gaat redelijk zolang er een lege stofzuiger zak in zit. Met twee honden en vier kinderen is het niet een echte aanrader.

detester 30-09-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52221 zwart, beige

Mooie stofzuiger, met lang snoer dus in een keer door het hele huis. Stootranden voor bescherming van plinten en een flexibele slang. De draaikop op de slang verliest zuigkracht als je het in de verkeerder stand houdt (als je bv de slang naar achter buigt).Nadeel ook is dat de stofzuiger vrij snel zuigkracht verliest en de stang is kapot gegaan. Natuurlijk net na de 2 jaar garantie, dus daar ga ik nog achteraan. Ik hou je op de hoogte over de service van Bosch. Deze is dus na 2 jaar aan vervanging of reparatie toe. Ik tijfel over dezelfde, dus ga ik even rondneuzen.
Qua design ving ik het super.

detester 18-01-2013

Ter reparatie aangeboden en geheel gereviseerd terug gekregen.
Hier dus een 10 van mijn kant.
Het lange snoer is toch echt uniek en verder doet het wat het moet doen.